[O2] brzęczenie + wycie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ciacho82
    Classic
    • 2010
    • 4

    [O2] brzęczenie + wycie

    ja wymienialem po "sarciu z przeiwnikiem"
  • tomek8319
    Classic
    • 2009
    • 24

    #2
    [O2] brzęczenie + wycie

    witam
    jestem od kilku dni posiadaczem OII z silnikiem BKD
    mam następujący problem: pojawiło się coś jakby metaliczne brzęczenie w zakresie 1200 - 1500 obrotów - niezależnie czy ruszam czy dodam gazu na biegu jałowym czy jade na jakimkolwiek innym przełożeniu (powyżej 4 szum powietrza zagłusza ten efekt) mam nadzieje ze forumowicze są w stanie pomóc mi w zlokalizowaniu usterki, oby nie było to nic poważnego :?:
    druga kwestia dotyczy jakby wycia przy zmianie biegów (jest to słyszalne dopiero powyżej ok 2500 obrotów) -mechanik mówi, że to turbina- natomiast nie ma problemu z mocą- autko zbiera się tak jak powinno tylko w momencie wciśnięcia sprzęgła i zmiany biegu na wyższy słychać jakby zasysanie/wycie)
    POMOCY

    Komentarz

    • piotrek_gdy
      RS
      • 2008
      • 7723
      • Volkswagen
      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

      #3
      jeśli metaliczne brzeczenie proponuje pomyśleć czy nie pada ci koło dwumasowe-uzyj szukajki jest kilka tematów o dwumasach
      jaki masz przebieg?
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz

      • Maru 123
        RS
        • 2008
        • 4660

        #4
        jaki jest orientacyjny koszt 2masy do BKD?
        1.8T AGU L&K

        2.0TDI BKD ELEGANCE

        TOYOTA LAND CRUISER J95

        Komentarz

        • tomek8319
          Classic
          • 2009
          • 24

          #5
          przebieg niby 135 kkm- potwierdzony niby książką serwisową (różnie natomiast z tymi książkami bywa) autko mam niecały tydzień- poczytam o tych dwumasach- może faktycznie jest coś na rzeczy

          Komentarz

          • piotrek_gdy
            RS
            • 2008
            • 7723
            • Volkswagen
            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

            #6
            Zamieszczone przez tomek8319
            potwierdzony niby książką serwisową
            a sprawdzałeś w serwisie?
            niektóre serwisy w polsce maja dostep do historii serwisowej aut zza granicy

            koszt dwumasy w manualu to od 900PLN(trzeba wymieniac razem z kompletem sprzegła)
            koszt dwumasy w DSG to od 1500 PLN do 3500PLN(w ASO z wymianą)
            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

            Komentarz

            • tomek8319
              Classic
              • 2009
              • 24

              #7
              nie - w serwisie nie sprawdzałem (zakładam, że jest autentyczny- na to wskazuje zużycie innych elementów) nie o przebieg jednak chodzi tylko o te dziwne dźwięki- jeśli to dwumasa to przyjże się temu dokładniej ale dopiero po środzie- po pierwsze będą pieniążki aby usterkę usunąć- po drugie wybieram się w trasę- jelenia góra - kraków- chyba nie jest to rzecz, która mogłaby mi się tak o po prostu wysypać w trakcie jazdy..???
              poza tym dziś rano jakby ręką odjął- zobaczymy co powie mi autko do wieczora :?

              a turbina mogłaby brzęczeć w tym zakresie obrotów 1200-1500?

              Komentarz

              • AdamB
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 8029
                • Octavia IV (NX3)
                • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                #8
                Zamieszczone przez tomek8319
                turbina mogłaby brzęczeć
                turbina raczej nie brzęczy jak już to wyje jak karetka pogotowia :wink:
                Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                Komentarz

                • leszekmw
                  RS
                  • 2005
                  • 5356

                  #9
                  tomek8319, żadna dwunmasa..., po prstu masz coś odkręcone ,poluzowane i tyle..trzeba wsiąść kogoś żeby posłuchał skąd to dobiega stojąc na zewnątrz , jeżeli nie jest to bardzo głośny , twardy dźwięk to bardzo częstą przyczyną jest osłona katalizatora która jest wykonana z blachy alu i często dotyka do podłogi , na przykład.
                  O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                  GVI 1.4TSI
                  LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                  tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                  Komentarz

                  • MZ
                    Classic
                    • 2009
                    • 14

                    #10
                    No ja też w temacie brzęczenia tylko umnie coś brzeczy między szybą a deską rozdzielcza i tak mnie to wkurza . nie wiem jak dotego sie zabrac bo przeciez szyby nie zdemontuje. Najczęsciej jest to tylk przy obrotach 1,5-1,6 tys obrotów. Odgłos jest tak jakby coś metalowego wpadało w rezonans a potem przestaje. Dzwiek jest ze srodka samochodu. Napoczątku myslałem ze coś tam wpadło ale raczej nie. Jesli ktoś ma jakis pomysl jak to zlikwidowac to bede wdzieczny

                    Komentarz

                    Pracuję...